Workshop Yoga Basics

Wil je al langere tijd beginnen met yoga? Denk je dat yoga niets voor jou is omdat je niet lenig bent? Misschien heb je het wel eens gedaan en is het er daarna nooit meer van gekomen. Of je beoefent met regelmaat yoga maar zou graag meer willen weten en wat dieper in willen gaan op de materie.

Inhoud workshop

Dinsdag 13 september starten we weer met een Workshop Yoga Basics! In vier lessen van 1,5 uur behandelen wij allerlei onderwerpen zoals yoga filosofie, meditatie, energie en pranayama (ademhalingstechnieken).

De lessen zullen naast een gedeelte uitleg ook altijd lichamelijke oefeningen bevatten waardoor wij je bekend gaan maken met de meest voorkomende houdingen en variaties hierop. Denk bijvoorbeeld aan de zonnegroeten. De eindontspanning, Savasana, zal tevens de afsluiting zijn van elke les.

Na deze workshop kan je met voldoende basiskennis én zelfvertrouwen deelnemen aan alle lessen die bij De Zeeuwse Yogaschool aangeboden worden.

Lijkt het je leuk om mee te doen? Meld je dan nu aan! Een beperkt aantal plaatsen is beschikbaar.

Let op: deze workshop bestaat uit 4 vaste achtereenvolgende dinsdagavonden.

Prijs                 €99,00 voor 4 lesavonden. (Geen inhaal les of restitutie mogelijk)

Data                 Dinsdag 13, 20, 27 september en 4 oktober 2022

Tijd                   19:45 uur, duur 1,5 uur

Locatie             De Zeeuwse Yogaschool, Verwerijstraat 51 Middelburg