Tarieven

Oefen je regelmatig en met toewijding of ben je nieuwsgierig naar wat yoga voor jou kan doen en wil je graag een periode uitproberen? Hoe je yoga beoefening er ook uit ziet, we hebben voor iedereen wat wils en daarbij een passend tarief, rittenkaart en abonnement.

We gebruiken de app Yogibit voor het reserveren van alle lessen. In de app kan je ook je gegevens aanpassen, leskaarten en abonnementen aanschaffen. Super makkelijk!

MEEST GEKOZEN

Ben je nieuw in onze school? Kies dan onze proefkaart en probeer 3 lessen in 3 weken. Wil je graag regelmatig yoga doen en flexibel zijn: met een 10-lessenkaart of een onbeperkt yoga abonnement kies je jouw favoriete yogavorm en lesmoment.

ABONNEMENTEN

Wil je van yoga jouw routine maken? Dan past een abonnement bij jou! Je kunt kiezen uit een 1 x week abonnement, een onbeperkt maandabonnement en een jaarkaart. Met onze abonnementen ben je per les vaak het voordeligste uit.

LESKAARTEN

Wil je gewoon je lessen met regelmaat inplannen maar heb je nog niet echt een vast ritme of onregelmatig werk bijvoorbeeld. Dan zijn de leskaarten voor 1, 5 of 10 lessen iets voor jou!

Ben jij voltijd student?

Bij De Zeeuwse Yogaschool hebben we een voordelig studententarief waarmee je lessen kan volgen. Bekijk hieronder de producten in onze shop met alle abonnementen en leskaarten of stuur ons een email en dan helpen we je graag verder!