Opstellen met eline.png

Workshop 'Opstellen met Eline'

Opstellingen geven inzicht in hoe jij je verhoudt tot anderen. Vind je het interessant om dit met een groep te onderzoeken en durf jij je kwetsbaar op te stellen? Dan is deze middag met Eline Catseman een aanrader!

Inhoud workshop

Prijs                 €45,00

Data                 Zaterdag 24 september 2022

Tijd                   13:30 uur, duur 3,5 uur

Locatie             De Zeeuwse Yogaschool, Verwerijstraat 51 Middelburg

Tickets             Bestel je deelname plaats via de ticketlink

Familieopstelling

Onbewust dragen we allemaal thema's, trauma's of ballast mee van onze voorouders. Onze ouders, grootouders of verder weg. Tot vele generaties terug!

Vaak zie je, als je uitzoomt en de grotere lijnen van je familie bekijkt, bepaalde patronen terugkomen.

Deze patronen werken veelal beperkend en blokkerend om de daadwerkelijke flow van het leven te kunnen ervaren.

Alles in ons systeem wat niet aangekeken wordt, dragen we mee en geven we verder door aan de generaties na ons. Een opstelling (vaak met familie) kan daarom enorm helend zijn!

Concreet maken wat jou nu daadwerkelijk beperkt om vanuit je hart te leven en vooral te zien bij wie het werkelijk hoort. Om het daarna los te kunnen laten en jouw eigen plek in het leven in te kunnen nemen.

Weet jij al precies wat je triggers zijn en wil je er vanaf? Ook dan ben je van harte welkom!

Deze middag komen we samen als vraagstellers en representanten en zullen we met de groep 2 opstellingen meemaken.
Weet dat als je representeert in een opstelling; je nooit 'zomaar' op een bepaalde plek komt.

Deze plek is altijd relevant voor je eigen thema's en je zult hier altijd inzichten op doen.

Meer informatie: Je vindt Eline Catseman via instagram: @elinecatseman