Workshop template insta story.png

Leren ontspannen met je adem

- Met yogadocent Bas -

• Voel jij je regelmatig gestresst of onrustig? Gespannen?

• Vind je het lastig om te ontspannen?

• Zou je het fijn vinden om eenvoudige technieken te leren die je helpen om beter te kunnen ontspannen?

Dan help ik jou graag op weg in mijn laagdrempelige en interactieve workshop!

Inhoud workshop

Prijs                 €32,50 (inclusief thee, lekkernij en instructies voor thuis)

Data                 Zaterdag 8 oktober 2022

Tijd                   13:30 uur, duur 2 uur incl. 10 minuten pauze halverwege

Locatie             De Zeeuwse Yogaschool, Verwerijstraat 51, Middelburg

Tickets             Bestel je deelname plaats via de ticketlink

Wat gaan we doen?

In deze leuke, praktische en toegankelijke workshop gaan we vooral... ervaren.  We gaan ademhalingstechnieken doen die jou helpen te ontspannen. Ervaar zelf welke techniek voor jou het beste werkt.

Na afloop van de workshop...:

- Heb je ervaren wat ademhaling voor jou kan beteken.

- Ben je bewuster van je eigen ademhaling.

- Kun je eenvoudige technieken toepassen thuis en op het werk.

- Geen garanties... maar wellicht ga je meer ontspannen naar huis dan dat je gekomen bent!

Is de workshop ook voor jou?

De workshop is geschikt voor iedereen die wel eens stress of spanning ervaart, ongeacht leeftijd, geslacht, ervaring, etc.. De workshop is geschikt voor mensen die geen ervaring hebben met yoga en/of ademhalingsoefeningen én zeker ook voor mensen die wel ervaring hebben en behoefte hebben aan een verdiepende en ontspannende workshop.

Wat is de inhoud?

• Een stukje theorie als basis: waarom halen we eigenlijk adem? En hoe doen we dat? Hoe zit dat nu eigenlijk met zuurstof? Welke rol speelt ademhaling bij stress? Hoe adem jij als jij je gestresst voelt?

• Maar vooral gaan we...: ademhalingsoefeningen ervaren én leren! Ervaar zélf wat de verschillende technieken jou brengen én hoe je ze zelf kunt doen op momenten dat je veel spanning en stress ervaart!

• Deskundige begeleiding: ik ben gecertificeerd yogadocent en ik heb veel ervaring met het geven van ademhalingsworkshops.

Wat nog meer?

• Fijne, veilige en informele sfeer waarbinnen jij je ervaringen kunt delen als je dat wilt.

• Uitgeschreven instructies om oefeningen thuis zelf te doen.

• Fijne liggende ontspanningsoefening ter afsluiting.

• Last but not least...: een verrassende lekkernij en thee

Heb je vragen en/of wil je meer info? Contact ons gerust!

Email: info@dezeeuwseyogaschool.nl