20240324-EP_2024_A7III1-717867.jpg

DRINK THE WILD AIR."

-Ralph Waldo Emerson

Yoga in Middelburg

Welkom bij De Zeeuwse Yogaschool!

​

Ontdek de vele voordelen van yoga, zoals het verlichten van stress, het vergroten van flexibiliteit, het versterken van spieren en het verbeteren van de algehele gezondheid. Door regelmatige beoefening van yoga zul je niet alleen fysiek sterker worden, maar ook emotioneel en mentaal veerkrachtiger

​

Van Yin yoga tot meer dynamische yogalessen zoals Vinyasa yoga en Ashtanga yoga. Kies de les die het beste bij je past op dit moment. Als lid van onze school zijn alle vormen toegankelijk voor jou op de momenten dat jij dat nodig hebt. Jij kiest je les, jij kiest je abonnementsvorm of leskaart.

Naast yogales kun je bij ons allerlei verdiepende workshops en activiteiten doen: van muziek en dans tot bewustzijn en persoonlijke groei.

We ontmoeten je graag in onze school!

Direct naar:

proefles | lesrooster | tarieven | docenten | contact

WELKOM IN ONZE SCHOOL!

Image by Jade Stephens
LESROOSTER / AANMELDEN

Wil je meedoen met een yogales? Check hier ons lesrooster voor een dag en tijd die jou past en meld je aan!

Yoga bidhouding.jpg
KIES JOUW YOGAVORM

We bieden ontspannende yoga, actieve yoga en alles wat daar tussenin zit.  Probeer en ontdek in onze school de yogavorm en docent die jij fijn vindt.

Image by Jade Stephens
WORKSHOPS & ACTIVITEITEN

Wil je een verdiepende workshop, training of activiteit doen? Van dans tot bewustzijn! Check hier onze agenda.

Welkom op onze school

De Zeeuwse Yogaschool

Verwerijstraat 51, Middelburg

Email: info@dezeeuwseyogaschool.nl

Stuur ons een bericht!

Bedankt voor je bericht!

Verwerijstraat 51.jpg
Parkeren

Voor de school is een klein parkeerhofje. Daarbuiten kan je rondom het Molenwaterpark parkeren. Let op: betaald parkeren maandag t/m zaterdag 08.00 - 20.00 uur.

​

Wil je liever gratis parkeren? Dan verwijzen we je graag naar de parkeerplaats bij Ramsburg/The Cyclehub en loop je door Oud-Arnemuidsvoetbpad in 10 minuten richting onze school.