JONGEREN

Jongeren joga.jpg

Wat is jongeren yoga?

Intensiteit 1/2

Zit je op de middelbare school en wil je iets doen voor jezelf zonder dat je hoeft te presteren?

Het uitgangspunt voor deze lessen is gelijk aan de lessen voor volwassenen. Extra onderwerpen die aan bod kunnen komen zijn concentratie tijdens huiswerk, leren en school, ontspanning voor presentaties of toetsen, bewust worden van eigen grenzen en doorzettingsvermogen.

De jongeren yogalessen bij De Zeeuwse Yogaschool worden gegeven door Elleke Cremers

Wanneer: Donderdag 16:30-17:45
Je geeft je op voor een reeks van twaalf lessen. Er zijn twee reeksen in het hele schooljaar. De leskaart voor de eerste 12 lessen zijn aan te schaffen via de button hierboven. Je betaalt €132,- voor 12 lessen van 75 minuten.

Afhankelijk van de groepsgrootte starten we de eerste week van februari 2024; namelijk op donderdag 1 februari.
Daarna heb je wekelijks les met uitzondering van de schoolvakanties.

Meer informatie over de docent lees je hier.